

Afscheid van onze Roundnet Club
Met gemengde gevoelens willen we laten weten dat onze roundnet club haar activiteiten stopzet. Wat ooit begon als een klein initiatief groeide uit tot een warme groep van sportieve, enthousiaste en geweldige mensen die samen onvergetelijke momenten hebben beleefd.
We willen in de eerste plaats het bestuur enorm bedanken voor alle inzet, tijd en energie die jarenlang in de club werd gestoken. Zonder jullie engagement, organisatie en passie was dit verhaal nooit mogelijk geweest.
Daarnaast gaat een oprechte dankjewel uit naar al onze leden. Voor de trainingen, tornooien, laughs langs het veld, de aftergames, de motivatie en vooral voor de fantastische sfeer die jullie mee creëerden. Jullie maakten van deze club veel meer dan enkel een sportvereniging.
We kijken met trots terug op alles wat we samen hebben opgebouwd en op de mooie herinneringen die blijven bestaan. Hoewel dit hoofdstuk eindigt, blijven de vriendschappen, ervaringen en liefde voor roundnet verder leven.
Bedankt aan iedereen die deel uitmaakte van dit avontuur.
Het was een prachtige tijd. 💛
— Het bestuur / Antwerp Raptors / Antwerp omni